phone_image +38(093) 252 06 59

fb_icon

Public organization "Empire of art"

logotype

Non Governmetal Organization "Empire Of Arts"

Регламент фестивалю

1. Засновники та організатори конкурсу-фестивалю

1.1. Громадська організація «Імперія мистецтв»;

1.2. Продюсерський центр «Brava Production»;

1.3. За підтримки Мукачівської міської ради та міського голови м.Мукачево Андрія Балоги.


2. Мета та завдання конкурсу-фестивалю

2.1. Виявлення та підтримка талановитих дітей та творчо обдарованої молоді, їх духовного та естетичного розвитку, підвищення їхньої виконавської майстерності, обмін творчими здобутками, розширення міжнародних культурних зв’язків, сприяння інтеграції національного мистецтва до світового культурного простору;

2.2. Пошук і розкриття творчих здібностей у молодих авторів, виконавців, хореографів, дизайнерів, моделей, артистів оригінального жанру та митців, залучення їх до мистецтва, включення їх у творчий процес духовного та естетичного потенціалу особистості; надання стартового майданчика для розвитку творчого потенціалу у їхній подальшій кар’єрі;

2.3. Популяризація та підтримка розвитку дитячого, юнацького та молодіжного мистецтва, збагачення культурних надбань і традицій через творчість;

2.4. Встановлення, розширення і зміцнення дружніх і творчих зв’язків між колективами та окремими виконавцями, розвиток міжнародних та міжнаціональних зв’язків;

2.5. Пропаганда активного способу життя серед дітей та молоді через участь в організації і проведенні на високому рівні конкурсу-фестивалю «Empire of talents»;

2.6. Залучення до роботи над конкурсом-фестивалем висококваліфікованих спеціалістів та фахівців у сфері шоу-бізнесу, культури, музичного продакшину та супроводу, телебачення, фешн-індустрії, а саме: продюсерів, режисерів, поетів, композиторів, концертних менеджерів, pr-спеціалістів, аранжувальників, музичних критиків, хореографів, викладачів і дизайнерів;

2.7. Подальша підтримка та продюсування учасників, дипломантів та переможців конкурсу-фестивалю, залучення їх до концертних шоу-програм, конкурсів, фестивалів, телевізійних зйомок, участі у реаліті та талант-шоу, а також міжнародних і міжнаціональних культурних проектів та обмінів.


3. Основні заходи конкурсу-фестивалю.

3.1. Церемонія офіційного відкриття І Міжнародного конкурсу-фестивалю дитячого, юнацького та молодіжного мистецтва «Empire of talents»;

3.2. Проведення конкурсу-фестивалю у декількох номінаціях: вокал та вокальні колективи, хореографія та хореографічні колективи, інструментальна музика, театральне мистецтво, циркове мистецтво, мажоретки, барабанщиці, моделінг, дизайн одягу, оригінальній жанр;

3.3. Проведення масштабного флешмобу/майстер-класу;

3.4. Програма відпочинку (вечір знайомств, дискотеки, конфеті-вечірка, творчі зустрічі, екскурсії);

3.5. Круглий стіл за участю членів журі та керівників колективів;

3.6. Прес-конференція за участю засновників, організаторів, членів журі, переможців та зіркових гостей конкурсу-фестивалю;

3.7. Концертна програма;

3.8. Церемонія нагородження учасників, дипломантів та переможців;

3.9. Святковий Гала-концерт!


4. Учасники конкурсу-фестивалю

4.1. До участі у конкурсі-фестивалі «Empire of talents» допускаються колективи і окремі виконавці віком від 3 до 35 років, учні загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, шкіл естетичного виховання, вихованці позашкільних закладів, учасники аматорських гуртків, студенти педагогічних, музичних і художніх мистецьких закладів усіх рівнів акредитації.

4.2. Конкурс-фестиваль проходить за декількома віковими категоріями:

  • І категорія: від 3-х до 6-ти років;
  • ІІ категорія: від 7-ми до 9-ти років;
  • ІІІ категорія: від 10-ти до 11-ти років;
  • ІV категорія: від 12-ти до 13-ти років;
  • V категорія: від 14-ти до 16-ти років;
  • VІ категорія: від 17-ти до 24 років;
  • VІІ категорія: від 25-ти до 35-ти років;
  • VІІІ змішана категорія.

4.2.1. У випадку, якщо у одній з вікових категорій заявлено менш ніж 5 учасників, Оргкомітет має право об’єднати її з іншою, найбільш близькою за віковим показником.

4.3. Конкурс-фестиваль проходить у таких номінаціях:

  • Вокал (соло, дуети, ансамблі, хори):
    • Естрадний;
    • Народний;
    • Академічний;
    • Джазовий;
    • Реп.
  • Хореографія (соло, дуети, ансамблі):
    • Сучасна;
    • Естрадна;
    • Народна;
    • Класична;
    • Стилізована;
    • Бальна;
    • Театр танцю.
  • Інструментальна музика (соло, дуети, ансамблі, оркестри):
    • Класична;
    • Естрадна;
    • Народна.
  • Театральне мистецтво (соло, дуети, колективи):
    • Драматичні, естрадні, академічні, лялькові мініатюри та постановки, уривки з вистав;
    • Художнє читання.
  • Циркове мистецтво (соло, дуети, колективи).
  • Мажоретки, барабанщиці.
  • Моделінг.
    • Модельєри;
    • Дизайн сценічного одягу;
    • Театр мод.
  • Оригінальний жанр.

5. Умови участі

5.1. Конкурс-фестиваль проводиться у 2 етапи:

5.1.1. Відбірковий тур – визначення кращих претендентів на участь у фіналі.

5.1.2. Фінал – визначення дипломантів, лауреатів та володарів Гран-прі конкурсу-фестивалю.

5.2. Попередній відбір учасників проводиться Оргкомітетом шляхом перегляду або прослуховування (залежно від заявленого виду мистецтва) надісланих матеріалів.

5.3. Для участі у відбірковому турі кандидатам необхідно подати в Оргкомітет:

  • анкету-заявку учасника конкурсу-фестивалю (зразок додається);
  • художнє фото учасника 10Х15 (бажано крупним планом) в цифровому форматі;
  • копію свідоцтва про народження або паспорта;
  • демонстраційний запис програми (двох різнопланових творів або композицій), наданий для участі у конкурсі-фестивалі або посилання на матеріали, розміщені в мережі Інтернет;
  • 3 сценічні фотографії (для номінацій «Театральне мистецтво», «Циркове мистецтво» і «Мажоретки, барабанщиці»);
  • 4 фотографії: портрет, повний зріст, портрет профіль, фото з портфоліо (для номінації «Моделінг»); повний зріст в купальнику (для старшої групи);
  • Дозвіл на використання персональних даних і творчого доробку у цілях конкурсу-фестивалю (зразок додається).

5.3.1. Надіслані заявки і матеріали не рецензуються і не повертаються!

5.4. У номінаціях «Хореографія», «Інструментальна музика», «Театральне мистецтво», «Циркове мистецтво», «Мажоретки, барабанщиці», «Оригінальний жанр» учасник повинен підготувати одну або дві різнопланові композиції. У номінації «Вокал» учасник повинен підготувати один або два різнопланових твори, один з яких – на мові країни, яку представляє. У номінації «Дизайн одягу» учасник/колектив демонструє дві колекції. У номінації «Моделінг» учасник демонструє три виходи: у спортивному костюмі, у національному костюмі та у вечірньому вбранні

5.4.1. Тривалість однієї конкурсної композиції (твору) у номінаціях «Вокал», «Хореографія», «Інструментальна музика», «Оригінальний жанр» не повинна перевищувати 4-х хвилин; для номінацій «Театральне мистецтво», «Циркове мистецтво», «Мажоретки, барабанщиці», «Моделінг» і «Дизайн одягу» максимальна тривалість одного конкурсного номеру становить 20 хвилин.

5.5. Для номінації «Вокал»: пісні виконуються під фонограму (-1) або а`cappella. До участі у конкурсній програмі не допускаються фонограми з продубльованим вокальним або інструментальним унісоном!

5.6. Заявки на участь у конкурсі-фестивалі приймаються з 20 лютого по 01 квітня 2017 року.

5.7. Кожен учасник може взяти участь як в одній, так і в декількох номінаціях, заповнивши анкети-заявки у кожному з обраних видів мистецтва.

5.8. В разі проходження відбіркового туру, учасник отримує від Оргкомітету офіційне запрошення на участь у конкурсі-фестивалі та програму проведення даного конкурсу. УВАГА! Якщо учасник не проходить відбірковий тур, він також отримує лист. Якщо впродовж тижня після надіслання матеріалів учасник не отримав жодного листа, прохання пересилати лист на адресу: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.!

5.8.1. Зміни програми допускаються не більше ніж за 7 днів до початку конкурсу-фестивалю.

5.8.2. Після отримання офіційного запрошення, учасник має надіслати на адресу Оргкомітету 1 або 2 фонограми «-», під які виконуватиме свої композиції.

5.8.3. Перед початком конкурсної програми учасник повинен надати фонограми (1-2 треки), записані на USB-флешці в окремій папці із зазначенням номінації, вікової категорії, назви творів, назви колективу або прізвища та імені учасника.

5.9. До 05 квітня 2017 року учасники повинні надіслати в Оргкомітет підтвердження своєї участі та повідомити про день, час приїзду та кількість прибуваючих.

5.10. Переможці попереднього конкурсу, які отримали Гран-прі та Дипломи І ступеня до участі у тій же віковій категорії наступних конкурсів не допускаються.

5.11. Під час проведення Фестивалю обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».


6. Фінансові умови

6.1. Фестиваль не є комерційним заходом. Фінансування конкурсу-фестивалю здійснюється за рахунок коштів засновників, співзасновників, організаторів, співорганізаторів, спонсорів і меценатів, інших джерел та надходжень, не заборонених законодавством України, а також за рахунок внесків учасників.

6.2. У разі проходження відбіркового туру, учасникам з України необхідно сплатити на рахунок конкурсу-фестивалю організаційний внесок, який становить 500 грн. для солістів, 800 грн. для колективу до 6 осіб, 1500 грн. для колективу від 7 до 13 осіб, 2000 для колективу від 14 осіб.

6.3. Діти-сироти та діти-інваліди не сплачують організаційний внесок за участь у фестивалі за умови надання відповідних документів. Діти із малозабезпечених сімей, а також діти із сімей учасників АТО оплачують 50 % від організаційного внеску.

6.4. УВАГА! Для керівників діють особливі умови! Детальна інформація надається індивідуально за запитом.

6.5. Проживання, харчування та усі витрати, пов’язані з перебуванням у Мукачево учасників конкурсу-фестивалю та супроводжуючих осіб – за рахунок відряджуючої сторони.

6.6. Оргкомітет займається організацією зустрічі, поселення і харчування учасників та супроводжуючих осіб тільки після попереднього підтвердження участі і передоплаті до 01 квітня 2017 року.

6.7. Для учасників з інших міст та супроводжуючих осіб розроблений спеціальний фестивальний пакет. Вартість фестивального пакету на 4 доби складає 1800 грн./особа. У вартість пакету входить: проживання у 2-х, 3-х, 4-х та 5-місних номерах на базі відпочинкових комплексів у с.Чинадієво та с.Лісарня (15-20 км. від Мукачево); 2-разове харчування; участь у флешмобі/майстер-класі; культурно-розважальна програма (вечір знайомств/вечірка, відвідування басейну, фуршет для керівників та ін.); екскурсійна програма (пішохідна оглядова екскурсія по м.Мукачево+цвітіння сакури, пішохідні екскурсії у гори/до водоспаду «Скакало», екскурсія та вхідні квитки до замку Паланок); сувенірна продукція. Дозволяється перебування на фестивалі іншу кількість днів за попереднім узгодженням з Оргкомітетом та в номерах іншої категорії (2-місні номери, елітні котеджі, номери у Мукачево). Вартість трансферу оплачується окремо!

6.7.1. Учасникам із інших держав необхідно сплатити на рахунок конкурсу-фестивалю організаційний внесок, який становить 85 USD для солістів і 75 USD для кожного учасника колективу. У вартість пакету входить: організаційний внесок, проживання у 2-х, 3-х, 4-х та 5-місних номерах в номерах готельного типу та на базі відпочинкових комплексів у с.Чинадієво та с.Лісарня (15-20 км. від Мукачево); 2-разове харчування; участь у флешмобі/майстер-класі; культурно-розважальна програма (вечір знайомств/вечірка, відвідування басейну, фуршет для керівників та ін.); екскурсійна програма (пішохідна оглядова екскурсія по м.Мукачево+цвітіння сакури, пішохідні екскурсії у гори/до водоспаду «Скакало», екскурсія та вхідні квитки до замку Паланок); сувенірна продукція. Дозволяється перебування на фестивалі іншу кількість днів за попереднім узгодженням з Оргкомітетом та в номерах іншої категорії (2-місні номери, елітні котеджі, номери у Мукачево). Вартість трансферу оплачується окремо!

6.7.2. Сума внеску, вказаного в пункті 6.2. дає можливість виступу лише в 1 номінації. На виступ в додатковій номінації надається знижка 50% від організаційного внеску.

6.7.3. У разі відсутності учасника на момент його участі у конкурсі-фестивалі оргвнесок не повертається.

6.8. У разі запізнення подачі заявки Оргкомітет не гарантує поселення і харчування.

6.9. Оргкомітет організовує для учасників конкурсу-фестивалю трансфер автобусами та мікроавтобусами за окрему оплату. Також, за окрему плату (за зниженою вартістю), оргкомітет організовує додаткові екскурсії цікавими та визначними місцями Закарпаття.

6.10. Під час фестивалю проводиться професійна фотозйомка та відеозйомка медіа-групою «FestivalInfo». Є можливість придбання фото- та відеоматеріалів одразу після конкурсних виступів.

6.11. Спонсори та меценати конкурсу-фестивалю забезпечуються рекламою в пресі, на радіо та телебаченні, згідно з існуючим планом. Їх торгові знаки та емблеми використовуються в оформленні концертних майданчиків та друкованої продукції конкурсу-фестивалю.


7. Журі конкурсу-фестивалю

7.1. Виступи учасників конкурсу-фестивалю оцінює високопрофесійне міжнародне журі з України, Венесуели та Угорщини, що складається з провідних діячів культури і мистецтв, спеціалістів у різних видах мистецтв, зірок шоу-бізнесу, Народних та Заслужених артистів України, керівників та продюсерів музичних студій і колективів, директорів Міжнародних проектів та фестивалів, акторів, режисерів, поетів, композиторів, концертних менеджерів, pr-спеціалістів, аранжувальників, музичних критиків, хореографів, викладачів, дизайнерів та стилістів.

7.1.1. На даний час до складу журі запрошені:

  • Amador LOPEZ (Amador Jose Lopez Rodriguez) – Відомий хореограф, балетмейстер, шоумен, співак. Засновник та керівник творчого обєднання «Rumbero’s art-group», фітнес-студії та танцювальної студії «Rumbero’s». Засновник і фронтмен відомого гурту «Rumbero’s» та самого видовищного шоу-балету України «Rumbero’s». Переможець і голова журі популярних телепроектів: «Танцюю для тебе», «Танці з зірками», «Майданс-2». Призер і голова журі багатьох танцювальних чемпіонатів, Всеукраїнських та міжнародних конкурсів і фестивалів, переможець континентального чемпіонату з сальси «Copa latina», голова журі міжнародного дитячого конкурсу «Little Miss World». Чемпіон світу з фехтування, рекордсмен книги рекордів Гінесса України (організував флешмоб, в якому одночасно танцювало 22,5 тис. людей.). Учасник карнавалу в Rio De Janeiro. Хореограф-постановник концертів та найяскравіших танцювальних кліпів зірок українського і російського шоу-бізнесу. Хореограф-балетмейстер ІІV Єкатериненського балу. (Венесуела)
  • Zinaida VARI – Доктор мистецтвознавства, кандидат наук, Арт-директор міжнародних фестивалів в Угорщині, Болгарії, Туреччини та Хорватії. (Угорщина)
  • Наталія БУЧИНСЬКА – Народна артистка України, режисер. Лауреат Всеукраїнської премії «Жінка ІІІ тисячоліття» в номінації «Рейтинг». Нагороджена у Всеукраїнському рейтингу «Бренд року-2005» у номінації «Народне визнання». Нагороджена Орденом Святої великомучениці Варвари за благодійну діяльність. (Україна)
  • Тимофій НАГОРНИЙ – Відомий продюсер, бізнесмен, меценат, громадський діяч, президент «Фонду волонтерів України». (Україна)
  • Юрій ФАЛЬОСА - Відомий продюсер, генеральний директор продюсерського центру «Falyosa Family Factory». (Україна)
  • Тарас ШІТ – Голова правління ЛОВ Творчої спілки АДЕМУ. Заслужений діяч естрадного мистецтва України. Магістр Вищої школи умієнтності ім.Станіслава Сташіца (м. Кельце). Засновник Львівського обласного відділення Національної хореографічної спілки України, віце-президент Української ради танцю, дійсний член об'єднання професійних вчителів танцю Великобританії, почесний дійсний член Ліги танцю та спортивного танцю Грузії, а також асоціації танцю м. Тергумуриш в Румунії. Доцент кафедри акторської майстерності та хореографії Львівського національного університету ім. Івана Франка. Директор Всеукраїнських фестивалів «Львівська Рапсодія», «Золотий перетин Львова», «Джерела Моршина». (Україна-Польща)
  • Борислава БІЛОЦЕРКІВСЬКА – Співачка, поетеса, композитор, викладач вокалу, сценарист. Президент Міжнародних конкурсів-фестивалів «Empire of arts» та «Empire of talents». Засновник та голова правління ГО «Імперія мистецтв». Генеральний директор продюсерського центру «Brava Production». Голова представництва Міжнародної громадської організації «CinemaHall» у Львові. Керівник Міжнародної акторської школи у Львові. Голова ЛОВ «Ukrainian Fashion Academy». Володарка Гран-Прі багатьох міжнародних конкурсів та фестивалів. Фіналістка всесвітнього пошуку талантів «Avon voices» та Global Jewish singing contest «Hallelujah». (Україна)
  • Олег СЕРАФІН – Соліст шоу-балета та групи Амадора Лопеса «Rumbero’s». Хореограф, тренер. Помічник хореографа на телепроекті «Майданс - 2». (Україна)
  • Ігор БІЛИК – Композитор, член Національної ліги українських композиторів, Заслужений діяч естрадного мистецтва України, викладач вокалу. (Україна)

7.2. Оцінювання учасників відбувається по 10-бальній шкалі.

7.2.1. У випадку, якщо в одній віковій категорії та номінації більше трьох учасників набрало однакову кількість балів, допускається додаткове обговорення задля визначення призового місця.

7.3. Критерії оцінювання у відповідності до номінації: техніка і майстерність виконання, чистота інтонації і чіткість дикції; оригінальність постановки; відповідність стилю та жанру; самобутність, оригінальність; якість та відповідність музичного матеріалу/супроводу; артистизм, художня образність та виразність, поведінка на сцені, культура виконання; відповідність репертуару віковій категорії учасника, заявленій номінації та виконавським можливостям; відповідність зовнішнього вигляду учасника (костюмів) віку та виконуваній композиції, оригінальність костюмів.

7.4. Журі має право присудити не всі премії, в т.ч. Гран-прі, у разі відсутності достойного рівня майстерності конкурсанта.

7.5. Журі має право ділити місця між колективами-учасниками фіналу (крім Гран-Прі).

7.6. Рішення журі остаточне, перегляду або оскарженню не підлягає. Рішення закріплюється відповідним протоколом.

7.7. Звертатися до журі з будь-якими пропозиціями, скаргами та ін. в індивідуальному порядку ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.


8. Нагородження учасників

8.1. Для переможців конкурсу-фестивалю встановлені наступні нагороди:

  • ГРАН-ПРІ конкурсу-фестивалю;
  • Лауреати 1-ї, 2-ї та 3-ї премій;
  • Дипломанти конкурсу-фестивалю (у кожній номінації, жанрах та вікових підгрупах);
  • Спеціальні нагороди від партнерів фестивалю у різних номінаціях та цінні подарунки;

8.1.1. Володар ГРАН-ПРІ отримує в подарунок головну нагороду конкурсу-фестивалю – оригінальний кубок переможця конкурсу-фестивалю «Empire of talents», диплом міжнародного зразка, безкоштовну професійну зйомку відеокліпу з подальшою можливістю його ротації на телеканалах України та музичних каналах Youtube, авторську пісню (для номінації «вокал»), професійну фотосесію, підписання творчої угоди з продюсерським центром «BRAVA PRODUCTION» на подальше продюсування та участь у всіх заходах, які організовує продюсерський центр, а також цінні призи від спонсорів та організаторів конкурсу-фестивалю;

8.1.2. Лауреати перших, других та третіх премій, залежно від отриманої премії у відповідній номінації, отримують в подарунок: спеціальні статуетки, дипломи міжнародного зразка, сертифікати на авторські пісні з подальшою можливістю їх ротації на радіостанціях України та музичних інтернет-сайтах, безкоштовні аранжування пісень, знижки на професійну зйомку відеокліпу з подальшою можливістю його ротації на телеканалах України та музичних каналах Youtube, PRO-аккаунти на сайті кастинг-агенції «CityCasting», професійні фотосесії у сценічному образі, подарункові сертифікати, сувеніри, а також цінні призи від спонсорів та організаторів конкурсу-фестивалю. Також лауреати отримують знижки на участь у наступному конкурсі-фестивалі «Empire of talents» в іншій віковій категорії.

8.1.3. Дипломанти, залежно від номінації, отримують в подарунок: дипломи міжнародного зразка, подарункові сертифікати, а також призи від спонсорів та організаторів конкурсу-фестивалю.

8.1.4. УВАГА!!! Від організаторів та партнерів фестивалю за їхнім вибором передбачені додаткові нагороди!

8.2. Усі учасники нагороджуються дипломами міжнародного зразка та пам’ятними подарунками.

8.3. Переможці конкурсу-фестивалю отримують запрошення на престижні Всеукраїнські та міжнародні конкурси та фестивалі. Кращі виконавці рекомендуються на провідні талант-шоу країни!

8.4. До участі у Гала-концерті запрошуються гості конкурсу-фестивалю – переможці конкурсу-фестивалю «Empire of talents» попередніх років, зірки шоу-бізнесу та провідні діячі культури і мистецтв.


9. Права і обов’язки організаторів та учасників конкурсу-фестивалю

9.1. Оргкомітет має право вносити зміни в Положення конкурсу не пізніше, ніж за 10 днів до початку його проведення.

9.2. Забезпечення спеціальним обладнанням (піротехніка, додаткові світлоефекти та ін.) здійснюється учасниками самостійно і узгоджується з Оргкомітетом.

9.3. Кожний учасник конкурсу-фестивалю несе повну відповідальність за збереження наданого конкурсом-фестивалем обладнання під час конкурсно-концертних заходів.

9.4. Конкурс-фестиваль залишає за собою ексклюзивні права на виготовлення та тиражування усіх видів аудіо- та відеопродукції, показ відеоматеріалів, дозвіл іншим організаціям на трансляцію.

9.5. Учасник конкурсу-фестивалю гарантує наявність у нього прав на використання заявлених творів (для номінацій «Вокал та вокальні колективи»). Усі взаємовідносини по авторським і суміжним правам з Авторськими агентствами та іншими організаціями, які займаються їх охороною, пов’язані з конкурсом-фестивалем, учасники несуть самостійно.

9.6. Учасник конкурсу-фестивалю дозволяє Оргкомітету використовувати аудіо- та відеоматеріали з його участю у виготовленні рекламної продукції і погоджується на використання його імені у акціях, пов’язаних з конкурсом-фестивалем «Empire of talents».

9.7. Костюми, грим, зовнішній вигляд (імідж) та репертуар учасника під час виступу повинен відповідати його сценічному образу та віку.

9.8. Учасникам та супроводжуючим особам ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ втручатися у роботу Оргкомітету, журі, постановників та режисерів конкурсу-фестивалю. У разі створення учасниками або супроводжуючими особами скандальних ситуацій, некоректного поводження, негативних відгуків на адресу Організаторів, журі, колег та інших осіб, учасник може бути знятий з конкурсу-фестивалю.


10. Форс-мажор

10.1. У випадку надзвичайних ситуацій, в тому числі введення воєнного стану, з метою захисту життя та здоров’я учасників конкурсу-фестивалю, супроводжуючих та інших осіб, які можуть постраждати, Організатори мають право перенести будь-який із запланованих заходів

10.2. Організатори не несуть відповідальності за організацію учасником/конкурсантом своєї подорожі до місця проведення Фіналу Фестивалю. Відповідальність за життя та здоров’я учасників під час перебування на фестивалі несуть супроводжуючі їх особи.

10.3. Відповідальність за збереження майна та приміщень, в яких відбуваються фестивальні заходи, несуть учасники та супроводжуючі їх особи.


До зустрічі на конкурсі-фестивалі!
FaLang translation system by Faboba

Регламент фестивалю

1. Засновники та організатори конкурсу-фестивалю

1.1. Громадська організація «Імперія мистецтв»;

1.2. Продюсерський центр «Brava Production»;

1.3. За підтримки Мукачівської міської ради та міського голови м.Мукачево Андрія Балоги.


2. Мета та завдання конкурсу-фестивалю

2.1. Виявлення та підтримка талановитих дітей та творчо обдарованої молоді, їх духовного та естетичного розвитку, підвищення їхньої виконавської майстерності, обмін творчими здобутками, розширення міжнародних культурних зв’язків, сприяння інтеграції національного мистецтва до світового культурного простору;

2.2. Пошук і розкриття творчих здібностей у молодих авторів, виконавців, хореографів, дизайнерів, моделей, артистів оригінального жанру та митців, залучення їх до мистецтва, включення їх у творчий процес духовного та естетичного потенціалу особистості; надання стартового майданчика для розвитку творчого потенціалу у їхній подальшій кар’єрі;

2.3. Популяризація та підтримка розвитку дитячого, юнацького та молодіжного мистецтва, збагачення культурних надбань і традицій через творчість;

2.4. Встановлення, розширення і зміцнення дружніх і творчих зв’язків між колективами та окремими виконавцями, розвиток міжнародних та міжнаціональних зв’язків;

2.5. Пропаганда активного способу життя серед дітей та молоді через участь в організації і проведенні на високому рівні конкурсу-фестивалю «Empire of talents»;

2.6. Залучення до роботи над конкурсом-фестивалем висококваліфікованих спеціалістів та фахівців у сфері шоу-бізнесу, культури, музичного продакшину та супроводу, телебачення, фешн-індустрії, а саме: продюсерів, режисерів, поетів, композиторів, концертних менеджерів, pr-спеціалістів, аранжувальників, музичних критиків, хореографів, викладачів і дизайнерів;

2.7. Подальша підтримка та продюсування учасників, дипломантів та переможців конкурсу-фестивалю, залучення їх до концертних шоу-програм, конкурсів, фестивалів, телевізійних зйомок, участі у реаліті та талант-шоу, а також міжнародних і міжнаціональних культурних проектів та обмінів.


3. Основні заходи конкурсу-фестивалю.

3.1. Церемонія офіційного відкриття І Міжнародного конкурсу-фестивалю дитячого, юнацького та молодіжного мистецтва «Empire of talents»;

3.2. Проведення конкурсу-фестивалю у декількох номінаціях: вокал та вокальні колективи, хореографія та хореографічні колективи, інструментальна музика, театральне мистецтво, циркове мистецтво, мажоретки, барабанщиці, моделінг, дизайн одягу, оригінальній жанр;

3.3. Проведення масштабного флешмобу/майстер-класу;

3.4. Програма відпочинку (вечір знайомств, дискотеки, конфеті-вечірка, творчі зустрічі, екскурсії);

3.5. Круглий стіл за участю членів журі та керівників колективів;

3.6. Прес-конференція за участю засновників, організаторів, членів журі, переможців та зіркових гостей конкурсу-фестивалю;

3.7. Концертна програма;

3.8. Церемонія нагородження учасників, дипломантів та переможців;

3.9. Святковий Гала-концерт!


4. Учасники конкурсу-фестивалю

4.1. До участі у конкурсі-фестивалі «Empire of talents» допускаються колективи і окремі виконавці віком від 3 до 35 років, учні загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, шкіл естетичного виховання, вихованці позашкільних закладів, учасники аматорських гуртків, студенти педагогічних, музичних і художніх мистецьких закладів усіх рівнів акредитації.

4.2. Конкурс-фестиваль проходить за декількома віковими категоріями:

  • І категорія: від 3-х до 6-ти років;
  • ІІ категорія: від 7-ми до 9-ти років;
  • ІІІ категорія: від 10-ти до 11-ти років;
  • ІV категорія: від 12-ти до 13-ти років;
  • V категорія: від 14-ти до 16-ти років;
  • VІ категорія: від 17-ти до 24 років;
  • VІІ категорія: від 25-ти до 35-ти років;
  • VІІІ змішана категорія.

4.2.1. У випадку, якщо у одній з вікових категорій заявлено менш ніж 5 учасників, Оргкомітет має право об’єднати її з іншою, найбільш близькою за віковим показником.

4.3. Конкурс-фестиваль проходить у таких номінаціях:

  • Вокал (соло, дуети, ансамблі, хори):
    • Естрадний;
    • Народний;
    • Академічний;
    • Джазовий;
    • Реп.
  • Хореографія (соло, дуети, ансамблі):
    • Сучасна;
    • Естрадна;
    • Народна;
    • Класична;
    • Стилізована;
    • Бальна;
    • Театр танцю.
  • Інструментальна музика (соло, дуети, ансамблі, оркестри):
    • Класична;
    • Естрадна;
    • Народна.
  • Театральне мистецтво (соло, дуети, колективи):
    • Драматичні, естрадні, академічні, лялькові мініатюри та постановки, уривки з вистав;
    • Художнє читання.
  • Циркове мистецтво (соло, дуети, колективи).
  • Мажоретки, барабанщиці.
  • Моделінг.
    • Модельєри;
    • Дизайн сценічного одягу;
    • Театр мод.
  • Оригінальний жанр.

5. Умови участі

5.1. Конкурс-фестиваль проводиться у 2 етапи:

5.1.1. Відбірковий тур – визначення кращих претендентів на участь у фіналі.

5.1.2. Фінал – визначення дипломантів, лауреатів та володарів Гран-прі конкурсу-фестивалю.

5.2. Попередній відбір учасників проводиться Оргкомітетом шляхом перегляду або прослуховування (залежно від заявленого виду мистецтва) надісланих матеріалів.

5.3. Для участі у відбірковому турі кандидатам необхідно подати в Оргкомітет:

  • анкету-заявку учасника конкурсу-фестивалю (зразок додається);
  • художнє фото учасника 10Х15 (бажано крупним планом) в цифровому форматі;
  • копію свідоцтва про народження або паспорта;
  • демонстраційний запис програми (двох різнопланових творів або композицій), наданий для участі у конкурсі-фестивалі або посилання на матеріали, розміщені в мережі Інтернет;
  • 3 сценічні фотографії (для номінацій «Театральне мистецтво», «Циркове мистецтво» і «Мажоретки, барабанщиці»);
  • 4 фотографії: портрет, повний зріст, портрет профіль, фото з портфоліо (для номінації «Моделінг»); повний зріст в купальнику (для старшої групи);
  • Дозвіл на використання персональних даних і творчого доробку у цілях конкурсу-фестивалю (зразок додається).

5.3.1. Надіслані заявки і матеріали не рецензуються і не повертаються!

5.4. У номінаціях «Хореографія», «Інструментальна музика», «Театральне мистецтво», «Циркове мистецтво», «Мажоретки, барабанщиці», «Оригінальний жанр» учасник повинен підготувати одну або дві різнопланові композиції. У номінації «Вокал» учасник повинен підготувати один або два різнопланових твори, один з яких – на мові країни, яку представляє. У номінації «Дизайн одягу» учасник/колектив демонструє дві колекції. У номінації «Моделінг» учасник демонструє три виходи: у спортивному костюмі, у національному костюмі та у вечірньому вбранні

5.4.1. Тривалість однієї конкурсної композиції (твору) у номінаціях «Вокал», «Хореографія», «Інструментальна музика», «Оригінальний жанр» не повинна перевищувати 4-х хвилин; для номінацій «Театральне мистецтво», «Циркове мистецтво», «Мажоретки, барабанщиці», «Моделінг» і «Дизайн одягу» максимальна тривалість одного конкурсного номеру становить 20 хвилин.

5.5. Для номінації «Вокал»: пісні виконуються під фонограму (-1) або а`cappella. До участі у конкурсній програмі не допускаються фонограми з продубльованим вокальним або інструментальним унісоном!

5.6. Заявки на участь у конкурсі-фестивалі приймаються з 20 лютого по 01 квітня 2017 року.

5.7. Кожен учасник може взяти участь як в одній, так і в декількох номінаціях, заповнивши анкети-заявки у кожному з обраних видів мистецтва.

5.8. В разі проходження відбіркового туру, учасник отримує від Оргкомітету офіційне запрошення на участь у конкурсі-фестивалі та програму проведення даного конкурсу. УВАГА! Якщо учасник не проходить відбірковий тур, він також отримує лист. Якщо впродовж тижня після надіслання матеріалів учасник не отримав жодного листа, прохання пересилати лист на адресу: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.!

5.8.1. Зміни програми допускаються не більше ніж за 7 днів до початку конкурсу-фестивалю.

5.8.2. Після отримання офіційного запрошення, учасник має надіслати на адресу Оргкомітету 1 або 2 фонограми «-», під які виконуватиме свої композиції.

5.8.3. Перед початком конкурсної програми учасник повинен надати фонограми (1-2 треки), записані на USB-флешці в окремій папці із зазначенням номінації, вікової категорії, назви творів, назви колективу або прізвища та імені учасника.

5.9. До 05 квітня 2017 року учасники повинні надіслати в Оргкомітет підтвердження своєї участі та повідомити про день, час приїзду та кількість прибуваючих.

5.10. Переможці попереднього конкурсу, які отримали Гран-прі та Дипломи І ступеня до участі у тій же віковій категорії наступних конкурсів не допускаються.

5.11. Під час проведення Фестивалю обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».


6. Фінансові умови

6.1. Фестиваль не є комерційним заходом. Фінансування конкурсу-фестивалю здійснюється за рахунок коштів засновників, співзасновників, організаторів, співорганізаторів, спонсорів і меценатів, інших джерел та надходжень, не заборонених законодавством України, а також за рахунок внесків учасників.

6.2. У разі проходження відбіркового туру, учасникам з України необхідно сплатити на рахунок конкурсу-фестивалю організаційний внесок, який становить 500 грн. для солістів, 800 грн. для колективу до 6 осіб, 1500 грн. для колективу від 7 до 13 осіб, 2000 для колективу від 14 осіб.

6.3. Діти-сироти та діти-інваліди не сплачують організаційний внесок за участь у фестивалі за умови надання відповідних документів. Діти із малозабезпечених сімей, а також діти із сімей учасників АТО оплачують 50 % від організаційного внеску.

6.4. УВАГА! Для керівників діють особливі умови! Детальна інформація надається індивідуально за запитом.

6.5. Проживання, харчування та усі витрати, пов’язані з перебуванням у Мукачево учасників конкурсу-фестивалю та супроводжуючих осіб – за рахунок відряджуючої сторони.

6.6. Оргкомітет займається організацією зустрічі, поселення і харчування учасників та супроводжуючих осіб тільки після попереднього підтвердження участі і передоплаті до 01 квітня 2017 року.

6.7. Для учасників з інших міст та супроводжуючих осіб розроблений спеціальний фестивальний пакет. Вартість фестивального пакету на 4 доби складає 1800 грн./особа. У вартість пакету входить: проживання у 2-х, 3-х, 4-х та 5-місних номерах на базі відпочинкових комплексів у с.Чинадієво та с.Лісарня (15-20 км. від Мукачево); 2-разове харчування; участь у флешмобі/майстер-класі; культурно-розважальна програма (вечір знайомств/вечірка, відвідування басейну, фуршет для керівників та ін.); екскурсійна програма (пішохідна оглядова екскурсія по м.Мукачево+цвітіння сакури, пішохідні екскурсії у гори/до водоспаду «Скакало», екскурсія та вхідні квитки до замку Паланок); сувенірна продукція. Дозволяється перебування на фестивалі іншу кількість днів за попереднім узгодженням з Оргкомітетом та в номерах іншої категорії (2-місні номери, елітні котеджі, номери у Мукачево). Вартість трансферу оплачується окремо!

6.7.1. Учасникам із інших держав необхідно сплатити на рахунок конкурсу-фестивалю організаційний внесок, який становить 85 USD для солістів і 75 USD для кожного учасника колективу. У вартість пакету входить: організаційний внесок, проживання у 2-х, 3-х, 4-х та 5-місних номерах в номерах готельного типу та на базі відпочинкових комплексів у с.Чинадієво та с.Лісарня (15-20 км. від Мукачево); 2-разове харчування; участь у флешмобі/майстер-класі; культурно-розважальна програма (вечір знайомств/вечірка, відвідування басейну, фуршет для керівників та ін.); екскурсійна програма (пішохідна оглядова екскурсія по м.Мукачево+цвітіння сакури, пішохідні екскурсії у гори/до водоспаду «Скакало», екскурсія та вхідні квитки до замку Паланок); сувенірна продукція. Дозволяється перебування на фестивалі іншу кількість днів за попереднім узгодженням з Оргкомітетом та в номерах іншої категорії (2-місні номери, елітні котеджі, номери у Мукачево). Вартість трансферу оплачується окремо!

6.7.2. Сума внеску, вказаного в пункті 6.2. дає можливість виступу лише в 1 номінації. На виступ в додатковій номінації надається знижка 50% від організаційного внеску.

6.7.3. У разі відсутності учасника на момент його участі у конкурсі-фестивалі оргвнесок не повертається.

6.8. У разі запізнення подачі заявки Оргкомітет не гарантує поселення і харчування.

6.9. Оргкомітет організовує для учасників конкурсу-фестивалю трансфер автобусами та мікроавтобусами за окрему оплату. Також, за окрему плату (за зниженою вартістю), оргкомітет організовує додаткові екскурсії цікавими та визначними місцями Закарпаття.

6.10. Під час фестивалю проводиться професійна фотозйомка та відеозйомка медіа-групою «FestivalInfo». Є можливість придбання фото- та відеоматеріалів одразу після конкурсних виступів.

6.11. Спонсори та меценати конкурсу-фестивалю забезпечуються рекламою в пресі, на радіо та телебаченні, згідно з існуючим планом. Їх торгові знаки та емблеми використовуються в оформленні концертних майданчиків та друкованої продукції конкурсу-фестивалю.


7. Журі конкурсу-фестивалю

7.1. Виступи учасників конкурсу-фестивалю оцінює високопрофесійне міжнародне журі з України, Венесуели та Угорщини, що складається з провідних діячів культури і мистецтв, спеціалістів у різних видах мистецтв, зірок шоу-бізнесу, Народних та Заслужених артистів України, керівників та продюсерів музичних студій і колективів, директорів Міжнародних проектів та фестивалів, акторів, режисерів, поетів, композиторів, концертних менеджерів, pr-спеціалістів, аранжувальників, музичних критиків, хореографів, викладачів, дизайнерів та стилістів.

7.1.1. На даний час до складу журі запрошені:

  • Amador LOPEZ (Amador Jose Lopez Rodriguez) – Відомий хореограф, балетмейстер, шоумен, співак. Засновник та керівник творчого обєднання «Rumbero’s art-group», фітнес-студії та танцювальної студії «Rumbero’s». Засновник і фронтмен відомого гурту «Rumbero’s» та самого видовищного шоу-балету України «Rumbero’s». Переможець і голова журі популярних телепроектів: «Танцюю для тебе», «Танці з зірками», «Майданс-2». Призер і голова журі багатьох танцювальних чемпіонатів, Всеукраїнських та міжнародних конкурсів і фестивалів, переможець континентального чемпіонату з сальси «Copa latina», голова журі міжнародного дитячого конкурсу «Little Miss World». Чемпіон світу з фехтування, рекордсмен книги рекордів Гінесса України (організував флешмоб, в якому одночасно танцювало 22,5 тис. людей.). Учасник карнавалу в Rio De Janeiro. Хореограф-постановник концертів та найяскравіших танцювальних кліпів зірок українського і російського шоу-бізнесу. Хореограф-балетмейстер ІІV Єкатериненського балу. (Венесуела)
  • Zinaida VARI – Доктор мистецтвознавства, кандидат наук, Арт-директор міжнародних фестивалів в Угорщині, Болгарії, Туреччини та Хорватії. (Угорщина)
  • Наталія БУЧИНСЬКА – Народна артистка України, режисер. Лауреат Всеукраїнської премії «Жінка ІІІ тисячоліття» в номінації «Рейтинг». Нагороджена у Всеукраїнському рейтингу «Бренд року-2005» у номінації «Народне визнання». Нагороджена Орденом Святої великомучениці Варвари за благодійну діяльність. (Україна)
  • Тимофій НАГОРНИЙ – Відомий продюсер, бізнесмен, меценат, громадський діяч, президент «Фонду волонтерів України». (Україна)
  • Юрій ФАЛЬОСА - Відомий продюсер, генеральний директор продюсерського центру «Falyosa Family Factory». (Україна)
  • Тарас ШІТ – Голова правління ЛОВ Творчої спілки АДЕМУ. Заслужений діяч естрадного мистецтва України. Магістр Вищої школи умієнтності ім.Станіслава Сташіца (м. Кельце). Засновник Львівського обласного відділення Національної хореографічної спілки України, віце-президент Української ради танцю, дійсний член об'єднання професійних вчителів танцю Великобританії, почесний дійсний член Ліги танцю та спортивного танцю Грузії, а також асоціації танцю м. Тергумуриш в Румунії. Доцент кафедри акторської майстерності та хореографії Львівського національного університету ім. Івана Франка. Директор Всеукраїнських фестивалів «Львівська Рапсодія», «Золотий перетин Львова», «Джерела Моршина». (Україна-Польща)
  • Борислава БІЛОЦЕРКІВСЬКА – Співачка, поетеса, композитор, викладач вокалу, сценарист. Президент Міжнародних конкурсів-фестивалів «Empire of arts» та «Empire of talents». Засновник та голова правління ГО «Імперія мистецтв». Генеральний директор продюсерського центру «Brava Production». Голова представництва Міжнародної громадської організації «CinemaHall» у Львові. Керівник Міжнародної акторської школи у Львові. Голова ЛОВ «Ukrainian Fashion Academy». Володарка Гран-Прі багатьох міжнародних конкурсів та фестивалів. Фіналістка всесвітнього пошуку талантів «Avon voices» та Global Jewish singing contest «Hallelujah». (Україна)
  • Олег СЕРАФІН – Соліст шоу-балета та групи Амадора Лопеса «Rumbero’s». Хореограф, тренер. Помічник хореографа на телепроекті «Майданс - 2». (Україна)
  • Ігор БІЛИК – Композитор, член Національної ліги українських композиторів, Заслужений діяч естрадного мистецтва України, викладач вокалу. (Україна)

7.2. Оцінювання учасників відбувається по 10-бальній шкалі.

7.2.1. У випадку, якщо в одній віковій категорії та номінації більше трьох учасників набрало однакову кількість балів, допускається додаткове обговорення задля визначення призового місця.

7.3. Критерії оцінювання у відповідності до номінації: техніка і майстерність виконання, чистота інтонації і чіткість дикції; оригінальність постановки; відповідність стилю та жанру; самобутність, оригінальність; якість та відповідність музичного матеріалу/супроводу; артистизм, художня образність та виразність, поведінка на сцені, культура виконання; відповідність репертуару віковій категорії учасника, заявленій номінації та виконавським можливостям; відповідність зовнішнього вигляду учасника (костюмів) віку та виконуваній композиції, оригінальність костюмів.

7.4. Журі має право присудити не всі премії, в т.ч. Гран-прі, у разі відсутності достойного рівня майстерності конкурсанта.

7.5. Журі має право ділити місця між колективами-учасниками фіналу (крім Гран-Прі).

7.6. Рішення журі остаточне, перегляду або оскарженню не підлягає. Рішення закріплюється відповідним протоколом.

7.7. Звертатися до журі з будь-якими пропозиціями, скаргами та ін. в індивідуальному порядку ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.


8. Нагородження учасників

8.1. Для переможців конкурсу-фестивалю встановлені наступні нагороди:

  • ГРАН-ПРІ конкурсу-фестивалю;
  • Лауреати 1-ї, 2-ї та 3-ї премій;
  • Дипломанти конкурсу-фестивалю (у кожній номінації, жанрах та вікових підгрупах);
  • Спеціальні нагороди від партнерів фестивалю у різних номінаціях та цінні подарунки;

8.1.1. Володар ГРАН-ПРІ отримує в подарунок головну нагороду конкурсу-фестивалю – оригінальний кубок переможця конкурсу-фестивалю «Empire of talents», диплом міжнародного зразка, безкоштовну професійну зйомку відеокліпу з подальшою можливістю його ротації на телеканалах України та музичних каналах Youtube, авторську пісню (для номінації «вокал»), професійну фотосесію, підписання творчої угоди з продюсерським центром «BRAVA PRODUCTION» на подальше продюсування та участь у всіх заходах, які організовує продюсерський центр, а також цінні призи від спонсорів та організаторів конкурсу-фестивалю;

8.1.2. Лауреати перших, других та третіх премій, залежно від отриманої премії у відповідній номінації, отримують в подарунок: спеціальні статуетки, дипломи міжнародного зразка, сертифікати на авторські пісні з подальшою можливістю їх ротації на радіостанціях України та музичних інтернет-сайтах, безкоштовні аранжування пісень, знижки на професійну зйомку відеокліпу з подальшою можливістю його ротації на телеканалах України та музичних каналах Youtube, PRO-аккаунти на сайті кастинг-агенції «CityCasting», професійні фотосесії у сценічному образі, подарункові сертифікати, сувеніри, а також цінні призи від спонсорів та організаторів конкурсу-фестивалю. Також лауреати отримують знижки на участь у наступному конкурсі-фестивалі «Empire of talents» в іншій віковій категорії.

8.1.3. Дипломанти, залежно від номінації, отримують в подарунок: дипломи міжнародного зразка, подарункові сертифікати, а також призи від спонсорів та організаторів конкурсу-фестивалю.

8.1.4. УВАГА!!! Від організаторів та партнерів фестивалю за їхнім вибором передбачені додаткові нагороди!

8.2. Усі учасники нагороджуються дипломами міжнародного зразка та пам’ятними подарунками.

8.3. Переможці конкурсу-фестивалю отримують запрошення на престижні Всеукраїнські та міжнародні конкурси та фестивалі. Кращі виконавці рекомендуються на провідні талант-шоу країни!

8.4. До участі у Гала-концерті запрошуються гості конкурсу-фестивалю – переможці конкурсу-фестивалю «Empire of talents» попередніх років, зірки шоу-бізнесу та провідні діячі культури і мистецтв.


9. Права і обов’язки організаторів та учасників конкурсу-фестивалю

9.1. Оргкомітет має право вносити зміни в Положення конкурсу не пізніше, ніж за 10 днів до початку його проведення.

9.2. Забезпечення спеціальним обладнанням (піротехніка, додаткові світлоефекти та ін.) здійснюється учасниками самостійно і узгоджується з Оргкомітетом.

9.3. Кожний учасник конкурсу-фестивалю несе повну відповідальність за збереження наданого конкурсом-фестивалем обладнання під час конкурсно-концертних заходів.

9.4. Конкурс-фестиваль залишає за собою ексклюзивні права на виготовлення та тиражування усіх видів аудіо- та відеопродукції, показ відеоматеріалів, дозвіл іншим організаціям на трансляцію.

9.5. Учасник конкурсу-фестивалю гарантує наявність у нього прав на використання заявлених творів (для номінацій «Вокал та вокальні колективи»). Усі взаємовідносини по авторським і суміжним правам з Авторськими агентствами та іншими організаціями, які займаються їх охороною, пов’язані з конкурсом-фестивалем, учасники несуть самостійно.

9.6. Учасник конкурсу-фестивалю дозволяє Оргкомітету використовувати аудіо- та відеоматеріали з його участю у виготовленні рекламної продукції і погоджується на використання його імені у акціях, пов’язаних з конкурсом-фестивалем «Empire of talents».

9.7. Костюми, грим, зовнішній вигляд (імідж) та репертуар учасника під час виступу повинен відповідати його сценічному образу та віку.

9.8. Учасникам та супроводжуючим особам ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ втручатися у роботу Оргкомітету, журі, постановників та режисерів конкурсу-фестивалю. У разі створення учасниками або супроводжуючими особами скандальних ситуацій, некоректного поводження, негативних відгуків на адресу Організаторів, журі, колег та інших осіб, учасник може бути знятий з конкурсу-фестивалю.


10. Форс-мажор

10.1. У випадку надзвичайних ситуацій, в тому числі введення воєнного стану, з метою захисту життя та здоров’я учасників конкурсу-фестивалю, супроводжуючих та інших осіб, які можуть постраждати, Організатори мають право перенести будь-який із запланованих заходів

10.2. Організатори не несуть відповідальності за організацію учасником/конкурсантом своєї подорожі до місця проведення Фіналу Фестивалю. Відповідальність за життя та здоров’я учасників під час перебування на фестивалі несуть супроводжуючі їх особи.

10.3. Відповідальність за збереження майна та приміщень, в яких відбуваються фестивальні заходи, несуть учасники та супроводжуючі їх особи.


До зустрічі на конкурсі-фестивалі!
FaLang translation system by Faboba

How to participate

To participate in the qualifying round, the candidates must be submitted to the Organizing Committee:

  • Application form the participant Festival (sample attached);
  • Artistic photo by 10X15 (preferably close-up) in digital format;
  • Copy of birth certificate or passport;
  • Demo recording program (two diverse works or compositions) submitted for participation in the contest-festival or links to materials posted on the Internet;
  • 3 scenic photos (nominations for "dramatic art", "circus" and "Mazhoretky, drummer");
  • 4 photos: portrait, full-length portrait of a profile picture on planning handout (for the category "Modelinh"); full-length in a bathing suit (for the older group);
  • Permission for use of personal data and creative works in order to contest-festival (sample attached).

Registration of participants

Application form «EMPIRE OF TALENTS»

Consent to use personal data of children

Consent to use personal data for adults

Organizers of the festival

logo_imperiya
logo_brava
logo_mukachivskya_rada

The festival jury

foto_lopez

Amador Lopez
(Amador Jose Lopez Rodriguez)

Renowned choreographer, choreographer, showman, singer. Founder and director of the creative association «Rumbero's art-group», fitness studio and dance studio «Rumbero's». Founder and frontman of the band known «Rumbero's» and ...

the most spectacular show-ballet Ukraine «Rumbero’s». The winner and chairman of the jury of popular TV projects "Dance for You", "Dancing with the Stars," "Maydans 2". Prize winner and chairman of the jury of many dance championships, national and international competitions and festivals, winner of the continental championship salsa «Copa latina», chairman of the Jury International Children's Contest «Little Miss World». World champion in fencing, record Guinness Book of Records Ukraine (organized flashmob in which both danced 22.5 thousand. People.), Participant Carnival Rio De Janeiro. Choreographer concerts and dance clips brightest stars of Ukrainian and Russian show business. Choreographer Choreographer-IIV ball Yekaterynenskoho.
(Venezuela)

foto_vari

Zinaida Vari

Doctor of Arts, PhD, director of the International Art Festival in Hungary, Bulgaria, Turkey and Croatia.
(Hungary)

foto_buchinska

Nataliya Buchynska

People's Artist of Ukraine, director. The winner of the All-Ukrainian Award "Woman III millennium" in the "Rating". Awarded in the national rating "Brand of the Year 2005" in the category "Public Recognition".

She was awarded the Order of St. Barbara for charity.
(Ukraine)

foto_nagorniy

Timothy Nahornyi

Renowned producer, businessman, philanthropist, social activist, president of "Ukraine Foundation volunteers".
(Ukraine)

foto_falyosa

Yuri Falyosa

Renowned producer, general director of the production center «Falyosa Family Factory».
(Ukraine)

foto_shit

Taras Shit

Chairman of the Creative Union fishing Adem. Honored pop art Ukraine. Master Graduate School umiyentnosti im.Stanislava Staszica (m.Keltse). The founder of the Lviv regional branch of the National ...

Choreographic Union of Ukraine, Vice-President of Ukrainian Dance Council, member association of professional dance teachers Britain, honorary full member of the League of Dance and Dance Sport of Georgia and the Association of Dance. Terhumurysh in Romania. Associate professor of acting and choreography Lviv National University. Ivan Franko. Director of the Ukrainian festival "Lviv Rhapsody", "Golden Ratio city", "Sources Morshyn".
(Ukraine-Poland)

foto_bilocerkivskya

Borislava Bilotserkivska

Singer, poet, composer, teacher of vocal screenwriter. President of the International Contest-Festival «Empire of arts» and «Empire of talents». Founder and director of the "Empire of Art".

Director General of the production center «Brava Production». Head of the International NGO «CinemaHall» in. The head of the International school of acting in. Chairman fishing «Ukrainian Fashion Academy». Winner of the Grand Prix of many international competitions and festivals. Finalist global talent search «Avon voices» and Global Jewish singing contest «Hallelujah».
(Ukraine)

foto_serafin

Oleg Serafin

Soloist and ballet show of Amador Lopez «Rumbero's». Choreographer, coach. Assistant choreographer on the TV show "Maydans 2".
(Ukraine)

foto_biluk

Igor Biluk

Composer, a member of the National League of Ukrainian composers, Honored pop art Ukraine, vocal teacher.
(Ukraine)

Partners of festival

Mukachevo City Council Mukachevo Tourist Information Center, TM "Start" STAR-BOM.com, magazine "Apriori" Company "Pokupon" Channel "Telesvit" Public TV "TV-Total" IPO "CinemaHall", Ukrainian Fashion Academy, International cultural Portal "Experiment" Portal "0312.ua" Portal "Inkorr.com" Portal "starsecret.com.ua" Information agency "Corruption Info" Ukrainian radio "Free" (Italy), newspaper "Newspaper in Ukrainian" magazine "Country" Web studio "WEBcook", JSC "Lantmännen AXA" Media group "FestivalInfo" videostudiya "Felix video" Corporation holidays "Chora & Chyhryk" arranger Vadim Bartoshyk, photographer Natalie Bodnar, Marina Harapko photographer, photographer Andrew Akatyev, the company «A-Trophy».

The main IT partner - Webstudio Friendly

http://friendly.com.ua/

Excursion program

foto_zamok

The picturesque slopes of the Carpathian Mountains, many mountain streams, clean and transparent, like a tear, hidden from the human eye blue lakes, high mountain passes and endless on what you can admire the infinite. Mukachevo "city of Latorica" ​​combines medieval mystery and diversity of cultures, exotic and tradition. It preserved architectural heritage of Austria-Hungary and the hovering spirit of the Habsburgs. City Hall with its 100-year-old clock, Chapel St. Joseph 14th century, white palace of Prince Rakoczy 16-17 centuries and, of course, the pride of the city - Mukachevo castle "Palanok" 14-18 centuries. It is located on Castle Hill, very well restored and has 9 rooms historical exposition. According to the foundation, plinth him to 68-foot extinct volcano. City somewhere down there, and the outpost is open to all views and winds, and just behind the north by towering volcanic Carpathians. Even in the Middle Ages "Palanok" impregnable fortress earned fame and "the invincible warrior." About courage and invincibility castle in the seventeenth century, respectfully speaking in different European capitals; he was a prisoner, the possession of which the dispute were kings and princes. Has Mukachevo castle and the notorious prison of one of the darkest Austrian Empire. And now the castle transformed into architectural and historical monument, standing over Latorica as a symbol of high morality, spirit and talent of his Rusyn people like the treasury of its history and culture. Also waiting for us, St. Nicholas convent, whose history, rooted XI.

foto_sakura

As you know, sakura as a symbol of Japan. Sakura Kvituvannya long perceived as the only traditional Japanese theater. But today it is not necessary to go far in Japan to see a miracle, because nowadays cherry growing in many parts of the land, including in Ukraine, in the town Mukachevo.

Cherry blossom lasts about 2 weeks and accounts for approximately late April - early May, Depending on weather conditions. In Japan, the cherry blossom is associated with the rapidity of human life.

Today in Mukachevo tourists come from around the world to see the amazing sight and make beautiful unique photos.


Guided tour - free (for festival participants and attendants who are in conditions of festival package)! Duration 3 hours.

✔ The price includes: guide and support guide, excursions to tourist sites, entrance fees.

Fare comfortable bus euroclass calculated separately!

foto_Palanok

Mukachevo Palanok located on Castle Hill, very well restored and has 9 rooms historical exposition. The tour is planned to start at 20.00. You waiting for exciting two-hour musical journey with a string quartet, a theatrical costume attraction castle with torches and mini buffet!


Guided tour - 150 UAH. Duration 2 hours.

✔ The price includes: guide and support guide, excursions to tourist sites, mini-buffet, entrance tickets.

Fare comfortable bus euroclass calculated separately!

foto_skakalo

Galloping - waterfall, located in Lower Hrabovysche tract (3.5 km from the village Chynadiyevo in Mukachevo district of). The waterfall is formed rode mountain streams Synyavky River (tributary to the Tisza Irshavky). It was formed at the site of the eruption of volcanic rocks. These are the small rocky cliffs on each side of a waterfall deep in the woods.

Breast stones, crossing the hillside, covered with forest, the way of watercourse, creek and three ladder breaks from ledges. Creek cascade forms streams that seemed to jump from one rock to another. So vodocpadu and gave a frivolous name "jumped."

Rise to the waterfall begins at the sanatorium "Fountain" (150 meters).


Guided tour - free (for festival participants and attendants who are in conditions of festival package)! Duration 1 hour.

✔ The price includes: guide and support guide, excursions to tourist sites.

Fare comfortable bus euroclass calculated separately!

foto_palac

In a picturesque tract Beregvar in Latorica valley at an altitude of 300 meters above sea level, is a unique architectural monument Transcarpathia - Austrian romantic castle of Count Schönborn in Neo-Renaissance style. The project of the palace was founded kind of symbolism - a basis accepted parts of the astronomical year. The number of windows - 365 - to the number of days in the year, the number of rooms - 52 - number of weeks, inputs 12 - number of months. The pond in the castle has the contours of the Austro-Hungarian Empire. And add freshness and lightness crystal water "fountain of youth and beauty."

foto_castle

Ancient Fortress "St. Miklos" witnessed one of the most dramatic stories of love in Europe. Today, its walls not only give tours, but have a marriage ceremony.

"St. Miklos" can be translated as "Saint Nicholas" - the castle borrowed the name of the village that turned into Chynadiyevo only in 1944. Fortress - a two-storey building with walls meters thick and two mighty towers. The fortress was built in the XIV century. the will of Baron Perenyi.

Castle "St. Miklos" has several entrances. The main gate facing north, but interested visitors should reach the southern entrance, which is equipped to receive tourists.

The first floor welcomes visitors with a large hall lobby. The six rooms of the first floor exposition Celtic and Scythian cultures, as well as portraits of each of the owners of the castle. Second floor plan follows the first - a large hall, a long corridor and six small rooms.

"St. Miklos" keeps its secrets: the owners can show several double walls forming secret passages. The main room with spherical vault, while the tower of the palace were cruciform roofs. As this massive fortress was built as the feudal building, it was built over the deep cellars, which once stored grain. Roof surround loopholes - a necessary element of the defense system.


Tour price - 170 UAH/Person. Duration 5 hours.

✔ The price includes transportation by comfortable bus, guide and support guide, excursions to tourist sites, entrance fees.

foto_pool

Coast - a city that lies on the banks of a small river Werke, at the foot of the mountains, slopes are planted with vineyards. The city is known for a long tradition of viticulture and wine production. For centuries, the owners of the settlement were Hungarian kings. Therefore Coast - the only city in Transcarpathia, where the overwhelming majority of the population are Hungarians, and the streets are still reflected in two languages ​​- Ukrainian and Hungarian. The Gothic church of the 15th century, located in the center of town, the restaurant "Golden peahen" wonderful wine cellars, a former palace in Baroque style in the central square, Count yard (1629 g) - Berehove this "stuff" will not leave us indifferent. Also, the resort is full of springs and pools of thermal water, including and a new thermal pool "Skylark", which may swim in both summer and winter. The water temperature on the surface - 36 degrees, it has exceptional healing properties. Here we can truly rest and relax ... More invite parents and leaders to visit the historic "wine cellar". We are waiting for an interesting tour, tasting and high quality vintage dessert wines and delicacies california ...


Tour price - 150 UAH/Person. Duration - 4-5 hours.

✔ The price includes transportation by comfortable bus, guide and support guide, excursions to tourist sites. Entrance fees are paid separately (80-160 UAH.).

foto_Kosuno

Relax in "Kosyno" bathing in thermal pools. 7 unique royal baths (eucalyptus, salt, herb, Roman bath, hammam, sauna, Hungarian, "Ice Cave") + bathroom + Hungarian Tavern Tavern gathered together "thermal water Kosyno"! New thermal attraction - "GOLDEN CRANE CARE" - a sculpture of a giant crane that is mounted in the pool at a height of 11 meters. All figures fountain skladfyutsya design of the fountain "wine bottle", "coffee cup", "kuhel of Palenque", "beer glass" .Osnovnoyu feature and pride of the complex is an attractive accommodation in the loop occurrence of mineral thermal waters, passing through France, Italy , Spain, Serbia, Croatia, Austria, Switzerland and the Balkans. Analogues in Ukraine does not exist. Current conditions, beautiful swimming pools, saunas royal leave no one indifferent!


Tour price - 150 UAH/Person. Duration 5 hours.

✔ The price includes transportation by comfortable bus, guide and support guide, excursions to tourist sites. Entrance fees are paid separately.

foto_sinevir

FOTOPAUZA Synevyrska to pass - a place that has long been fascinated by its beauty tourists (about 2000 m) .On the west ridge visible Borzhavskyh valleys in the south stretches the spine Ovcharskyy Top, south-east towering mountain Strymba (1719) and in the north - mountain stone ' Janko (1578). Somewhere at the bottom of pearls scattered beads turn white hut village Synevyr with blue thread Tereblya river. On the river created a cascade of artificial differences, giving excellent conditions for growing specialty fish - trout.

Visit the Park and visit Synevyr unique in its properties Synevir mountain lake (989m above sea level) or more popularly called "sea eye", which is part of the cultural heritage of UNESCO, is a jewel Zakarpattya.vidznavcheno award "Seven Wonders of Transcarpathia."

foto_Shipit

The walk to the waterfall "spikes", located at an altitude of 744 meters above sea level in the National Park Borzhavska valley, which is considered one of the most beautiful places of the Carpathians and one of the business cards Transcarpathia. A small river that originates in Borzhava, throws a cascade of water from its 14-meter height. Sightseeing tour with. Pylypets. Skiing chair lift, lifting Mountain Ridge Hymba g. (1491), part of the mountainous spine Borzhavska valleys.


Guided tour - 250 UAH. / Person. Duration 5-6 hours.

✔ The price includes transportation by comfortable bus, guide and support guide, excursions to tourist sites. Tickets are paid separately.

foto_Kireshi

The capital of the Carpatho-Ukraine is at the confluence of the rivers Tisza River to where the city Hust tower picturesque ruins of the castle (XI-XVII century.). Once it was an impregnable fortress, with a well depth of 160 m, but, unfortunately, in 1766, the gunpowder tower was struck by lightning and castle instantly turned into ruins. Once this lock nalezhyv family of Count Draga (Dracula), but Peter Baron Pereni Draghi replaced in Transylvania.

"Narcissus Valley" - one of the most beautiful parts of Ukraine, Transcarpathia living legend. Located in the Carpathian Biosphere Reserve, belonging to the UNESCO biosphere reserve. Territory "Narcissus valley" is 54 thousand hectares. Only once a year it becomes a real miracle. On the green velvet grass sprout millions of wild daffodils white stars. Light floral fog they cover the foot of the Carpathian Mountains, creating a picture of great beauty.


Guided tour - 300 UAH. / Person. Duration - 10 hours.

✔ The price includes transportation by comfortable bus, guide and support guide, excursions to tourist sites. Entrance fees are paid separately.

foto_city

A walking tour of the city, whose music camobutnist streets, originality of architecture, the small details, creating a unique urban ensemble and so on. Ungvar, Hunhvar, Onhvar, Unhuyvar, Unhohrad, Hunkbar Ouhhorod, Uzhgorod - this is not a complete list of the names of the cities that it received over a century from their owners and occupants. Actually, the name in all its interpretations translated as "castle on the river Uh." Uzhgorod - a city of unique historical monuments and architectural ensembles, city sakura and magnolias. During the tour you examine longest lime avenue in Europe, Exaltation of the Cross Cathedral cathedral, the monastery of St. Basil zhupanatu building, a masterpiece of wooden religious architecture Transcarpathia - Shelest Church, Orthodox synagogue in pseudo-Moorish style, the pedestrian area of ​​the old city, and Of course, alley Sakura!

foto_castle

You are waiting tour to Uzhgorod Castle, built on one of the volcanic hills on the right bank of the river Uh. At the entrance to the castle you will meet Hercules, Hercules, who is about to win Lerneyskuyu poisonous hydra, and then you will see Turul - falcon heroic character Hungarians. Like all locks, Uzhgorod also has its legends, one of them - the White Virgin, we always hear, having been here. Walk around the village Nevytske where the river Uh standing on a hilltop ruins of a medieval castle. According to legend, it was built Virgin Bad - ruler, dubbed as the people for their cruelty. Here, the walls of the old castle, found the distant past with the present. In his spare time we visit the inn-museum "in Detsa notaries'! We will have the opportunity to taste delicious cuisine and Transcarpathian extend life for a few years! As !? Having been here must know !!!

Continue our tour of the most interesting place Uzhhorod - Museum of Folk Architecture and Life - the open air, or, as they say, Skansen. That is, a collection of old wooden huts, mills, hives and other romantic Ukrainian antiquity. It is imperishable treasure of material and spiritual culture of the people, masterpieces of folk architecture - the creation of skilled craftsmen, carpenters, coopers, mosyazhnykiv, potters, weavers, embroiderers - real artists who had an innate talent and imagination.


Tour price - 170 UAH0/Person. Duration 6-8 hours.

✔ The price includes transportation by comfortable bus, guide and support guide, excursions to tourist sites. Entrance fees are paid separately.


Visit a tour:

foto_restoran

Lunch tasting "Delicious Transcarpathia" (280/260 UAH.). Visit the inn-museum "in Detsa notary", which is the local sights Uzhgorod. We invite everyone to try Transcarpathia taste and know the whole rich palette of Transcarpathian home cooking. It is very unusual ethnic restaurant that tourists necessarily attend to not only enjoy Transcarpathian cuisine, but also get a charge of humor and enjoy the special flair institution. "Detsa in notary" - is not just a restaurant but a range of many halls and playgrounds. Each room is decorated differently and only one thing unites all the rooms - is humor and satire. All design, every detail herself cuisine permeated corporate humor. We learn about the tastes and aromas of national cuisines peoples who for centuries have lived and live here in Transcarpathia! We will try 15 different dishes - three kinds of bacon and shovdar marinated pickles and tucked pasolyu, banosh, Gurko and piknytsi, and even stewed fruit and firm "plum brandy from his grandfather Misha!" Take a culinary journey Transcarpathia incredible!



*All tours are conducted only in the presence of at least 40 people.
* The cost of the transfer from Mukachevo included!

Enjoy your stay in the contest-festival «EMPIRE OF TALENTS»!